vrijdag 21 januari 2011

Stapelen op vrijdag!

Vorige week had ik het stapelen al gezienBij het leuke blog:allemaalkleurtjes.blogspot.com.Ik nam me voor ook eens wat te plaatsen..maar vergeten.Tot ik tussen de middag even zat te lezen op div.blogs en het weer tegen kwam!Leukkk...dus tijdens het werk maar even een stapeltje gemaakt.Ik doe niet anders als stapelen in huis,anders staat alles zo vol.Dus inspiratie genoeg voorlopig!Gezellig weekend!En neem een lekker stukje kaas bij je glaasje wijn!

3 opmerkingen:

  1. leuk leuk leuk dit is zo'n Hollandse stapel Hollandser kan haast niet wat gaaf zeg die spullen en die kaasen, top dat je mee doet en prachtig plaatje IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat stapelen doe ik ook vaak, lijkt het niet zo'n rommel ;-). Vind je Jackie en Romo erg mooi staan ennuh sluit me helemaal bij de mooie woorden van Daniëlle aan!! Ga vanavond een lekker kaasje eten op mijn verjaardag.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke stapel !!
    Zo leuk die stapels op vrijdag.

    groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!