zaterdag 29 januari 2011

Freubel de Freubel!



Op het blog van http://www.creabythea.blogspot.com/ zag ik laatst een heel leuk hartje van knopen.Dus de knopen doos er  bijgezocht en een hartje geregen.Hoe ik erop kwam weet ik niet,maar heb toen een frame gemaakt ook van fijn bloemdraad en dat vervolgens volgehaakt.Zooo leuk om te doen!!Bij wilgentenen vlechten gebruik je deze 'techniek'ook.Zo heb ik laatst ook een hart gemaakt.Zal het straks eens op de foto zetten.
Op de andere foto een lakentje voor een babykamer vol kikkertjes!Borduur en band zijn van dezelfde serie.http://www.tausendschoenes.com/

4 opmerkingen:

  1. Hallo Arjo,

    Dat is weer heel anders geworden, maar niet minder mooi!!

    Zo zie je maar weer, dat ieder het toch op zijn eigen manier maakt!! Dat is ook goed zo!

    Leuk dat je mijn blog ook noemt, al werkt de link niet!!

    Geniet je ook van het zonnetje?

    Fijn weekend,groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat hart is echt heel gaaf! Wat een leuk idee!
    Het lakentje is ook erg lief... En past zeker erg goed in een kikkerkamer :)
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw wat een geweldig hart is dat !! super !!! zou hier ook leuk staan (eehhh... hangen) ;-) hahaha
    lakentje is ook heel mooi !!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!